Easero

Jag e så glad! Jag ska både kanske ha en foderhäst och sen har jag haft en väldans tur på rescreatu! Kan låta lite fånigt, men jag är så inne i det xD Foderhäst är gratis, men inte på så sätt att man måste ge maten häst.. det kostar en förmögenhet. Och mycket hö ska det också vara. Och då vill jag gärna ha en isabell färgad Haflinger :* Hur stor risk tror du att det är? x'd
Annars är jag glad att rescreatu har kommi med lite nyheter! Nya items och nya färger och seasonal ägget. Har hittat två stycken, en Orchid (lila) dye kit kommer ag färga min Easero, som profilbilden jag har <3
Den tycker jag är jätte fin, jag har en plan om att fösöka sälja 3 hittade Easeros och stoppa in dom i det så kallade 'Trades' där jag skriver mitt önskemål 'Rose Dye Kit' som är skiit fin!
Och en Easero kostar runt 2,000,000 miljoner (2 mil, förkortning) Och dye kiten kostar 7,000,000 och då är det rimligt. *Känna sig riktigt smart*. Naturligtvis måste jag ha några Easeros också, för att färga dom. Jag tycker också att Indigo är riktigt fin! Men den är så jäkla dyr, 8 mil. *Damn it*. Den har jag inte råd med om jag ska skaffa båda. Och Rose är röd och lite finare ;D

Jag hoppas att du gillar min ännu nya design! Jag hoppas verkligen jag kan föra över mina bilder snart, jag måste antagligen ha sladd och kanske en skiva. Har ändå några bilder överskickade till datorn.

Idag har jag äntligen kommit tillbaka till plugget. Har varit sjuk en vecka och därefter haft påsklov. Just nu hela den här skolveckan kommer jag leta efter som en tok efter Easero. Tycker så synd om bästisen som ligger hemma och orkar inte göra någonting, ska ge henne ett fint litet fågel ägg <3 :]

Undrar om man kan ändra färg på texten, har sett andra, hatar färgkoder och grejsimojs x__x Jag är hyfsat oteknisk.

Gjorde mitt franska prov idag, tror det gick ovanligt bra. Alla rätt! har jag en känsla av :D

Nu idag kommer jag bergis få min nya hårfrisyr på stardoll, den har en rosa slinga i håret och man får välja hårfärg. Hade igår 595 och säkert idag kommer jag ha runt 601.

När jag kom till skolan hade jag helt glömt bort att en ny elev börjat sen jag var sjuk, en tjej. Hon verkade trevlig och så, hon spelade badminton och gick i en skola där jag visste att två elever jag hört gå där, en och en annan jag känner och vet. Killar :p Jag hoppas att hon följer min lilla onödiga blogg xD Elin är onödig och flummig, många kan säkert tolka mig som hyper. Jag är väl lite sån också, haha x) Tja, bara bland kompisar. Annars vanligtvis är jag ganska blyg av mig, okända männsikor. Men när mitt humör är lite argt så blir jag inte lika blyg, hatar att brodera i skolan! <.<
xD Men jag har fått moderns egenskaper 8)

~ Crazy Elin :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0