Stardoll

Idag har jag väl mest skrivit lite på stardoll. Har nämligen startat en hästklubb :D
Det ska bli jätte kul! Den heter SweHorseClub, dom snålar lite med bokstäver.
Där skriver jag om hästar och raser.
Jag älskar raserna Kinskyhäst, Palomino, Andalusian (otroligt vacker), Finsk universalhäst, Cob Welsh Mountain,
Norsk Fjordhäst, Nortrikerhäst, New Forest, Dalesponny
och massor av fler <33
Sök gärna på google ;)
Ja, annars har jag pysslat en hel del. En MASSA kort ^^
Idag fick jag låna mormors fransiga väska som jag har fotat, lite indian :p
På Rescreatu (Res) går det bra, har över 1,000,000 Tu (pengar i spelet) och ska skaffa en Dye Kit och färga en Meragon som ska likna en drake och häst :'3 Jätte fin! Kostar 4 mil, suck.
Ska kämpa. Ska kläcka Intes som ser ut som en mygga xD
Kläckte en Natural idag, sämsta färgen men ett bra namn.. Mugsy :>

Natural
: Original färgen på alla djur, vilka färger som helst
Sepia: Oftast brun, har ibland lila ögon och röda.
Cream: Beige färgad, har lila ögon.
Black: Svart, har röda och lila ögon.
Ginger: Färgen är rödbrun och har lila ögon.
Silver: Silver och blå, har blåa ögon.
Blonde: Blå och gul, alltid blåa ögon.
Albino: Vit eller rosa-aktig, röda ögon. Ingenting annat.
Azure: Blå och rosa, med rosa ögon.
Lemon: Gul med rosa ögon.
Indigo: Marin blå med gula ögon.
Rose: Röd med svarta ögon.
Lime: Grön med oranga ögon.
Magenta: Rosa med roda ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0