Sommar trendigt

MODE!

Supertrendigt. Finns på Deichmann, billig tysk sko affär. Finns i Stinsen utanför Stockholm!     Också supertrendigt. Alla kändisar går i såna!     Victoria Beckham är en välkänd icon. Kort hår och stora glasögon är inne!     Är något nytt och unikt. Superinne, även håliga byxor har jag sett. Finns på Gina för 200 kr och Vero Moda.     Solglasögon i alla somriga färger!  Även scarfs är rätt populära.  Men det viktigaste är att du trivs i dina kläder. Att våga vara sig själv är unikt.

Detta är hett och inne. Brunetter ska de vara, fransiga väskor och skor. Träskor och håliga byxor och korta hårfrisyrer! Som jag har ^_^
Så fort jag kan så ska jag lägga in bilder på min hårfrisyr. Funderar faktiskt på att ha antingen en rosa eller svart slinga i håret?

Nu ska Elin käka corn och ris med pesto. Nam <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0