Ny blogg

Hej hej!
Som sagt är jag 95:a. Går i en skola i Stockholm. Nu har jag startat en blogg och så får vi se hur det går.
Jag hoppas jag kan klistra fast några bloggare att börja läsa min :D
Här sätter jag in bilder på hästar, mig och mode!
Jag har lite koll ;p Jag hoppas att du trivs och tycker jag verkar intressant, om du är intresserad av att chatta med mig så finns jag på [email protected] jag accepterar inte vem som helst, du kan bli blockad om jag misstänker en konstig person.
Jag finns på stardoll, Elli_07 heter jag där och på Rescreatu Tasmia.
Stardoll är en sida för tjejer med intressen av skapa ett hem, en doll och inreda och bli känd!
(kan kosta pengar) Och Rescreatu är en engelsk sida för alla djurälskare, de är väl ritde och kan vara vilka djur som helst! Påhittade som riktiga. Jag följer serierna Familjen Annorlunda, Project Runway, Top Model, Idol, Program på MTV och några fler.
Hästar kommer dels vara en mycket stor bit av bloggen, om du inte står ut med hästar så kan du strunta i att läsa det och istället titta in mina modebilder!
Jag är lite halvt emo, jag är ingen fjortis precis.. kommer aldrig bli och kommer aldrig gilla. Men jag har hittat min egen stil och vara unik helt enkelt. Jag tycker det är modigt av dom. Men självklart vill man ju följa modet. Har sett att Svarta stora glasögon är inne nu! De ska jag skaffa :) Trasiga byxor och lite indian tema. Jeans leggins är ju något helt nytt! Och Lady Gaga har blivit poppis, jag är hennes idol. Tänk att gå på hennes konsert.. *drömma sig bort*
Nedanför finns lite bilder jag tagit och hittat.

Kommentarer
Postat av: Elin

du har din egna lilla still och den e väldigt cool :)

jag kommer absolut läsa din blogg xD

2009-04-07 @ 11:00:00
Postat av: Isobell

hehe ;)

finfin blogg du gjort.

2009-04-07 @ 14:33:47
Postat av: Elin

Tack Isso. Det varkar även gå bra för den :O x)

2009-04-07 @ 15:42:07
Postat av: Anonym

verkar låter väl mer normalt*

2009-04-07 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0