Golf och stallråtta

Igår var jag och spelade golf första gången i hela mitt liv. Det var häftigt! Awesome ;D
Jag sköt iväg bollen och missade bollen, mitt bästa slag var nog ca en halv meter från den så kallade 'stolpen' av mig xD
Mamma säger att det heter 50 meters markering o.o'
Jahapp.
Det var lite skoj, spelade med syrran och hennes kompis.

Idag har jag och syrran varit i stallet. Det var lite sådär...
Stallet var stängt och det var bara en massa duktiga ryttare som skulle tävla från massa olika stall. Jag och syrran skämde bort oss. Jag gick fel, man skulle gå runt så man inte gick vid hästarna. Värst var när det stog på en skylt 'Avstängt område' jag gick på den nedersta läktaren.
"Gå!", sa en ridlärare som var domare upprört. Gud vad jag skämdes ihjäl. Nästan så pinigt att man kan skicka in det till Pennys stallvägg x)
Vi käkade där och hälsade på lilla Atte :D
Det var därför jag ville åka dit. Nästa gång tar jag bussen till Kungsberga. Har aldrig gjort, nytt för mig. Men hästarna är trevliga och trevliga människor ute på landet, på Ekerö. Där finns Atlets två halvsyskon, Sandra och Fantasi. Syrran älskar Sandra och jag gillar Fanta en gnutta.

Jag har faktiskt hittat en ny älsklingsras, Basjkirponny som är bra för de allergiska djurmänniskor. Dom är även väldig söta och trevliga. Är en rysk ras. Kan bli 146-152 cm, tror jag.

Annars när det gäller rescreatu har suget om sidan börjat ta sig igen. Jag trodde att nyheterna började komma allt mer sällan, men nu är det påsk och då kan man leta efter Easero och söta Squishies, även ägg man kan hitta, items. Jag leter nu som en tok hela den här veckan jag har möjlighet till Easero som är en vacker, stabil fågel med stora vingar.
Jag håller även på att samla 3 mil Tu för att skaffa splitternya Orchid Dye Kit och färga antingen en Zenirix eller den coola Gondran, kanske Gondra ;]

Har lagt en ny profilbild på en Palomino <3

Ska se om jag lyckas föra över bilder från kameran till bloggen =D 8)
XD

Snart är det sommar och min födelsedag, om ca tre månader. Längtar så ^^
Då ska jag hyra min Pinja i en hel vecka!

Har pysslat en hel del under påsken, en stiligt påskkort till Isso och en massa fina kort på hästarna och saker jag pysslat ihop själv, hehe :F

~ Bye bai

En bild från sommaren 2008 i hagen. Pinja. <3          Här är Atlets halvsyster Fantasi som jag är lite småkär i. Hon är ett typiskt russ. Fetaste ponnyn i stallet x3   

Pinja, D-ponny                                Fantasi, C-ponny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0